Regulamin rezerwacji online na stronie myjnia-koszalin.pl
- Usługa rezerwacji on-line mycia pojazdu jest prowadzona i zarządzana przez firmę Franciszek Dubnicki Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 81, za pośrednictwem portalu myjnia-koszalin.pl
- Zadaniem usługi jest umożliwienie rezerwacji za pośrednictwem sieci Internet wolnego stanowiska w myjni, o ustalonej godzinie w ustalonym dniu.
- Rezerwacja jest bezpłatna i może jej dokonać każdy, kto posiada dostęp do Internetu.
- Warunkiem poprawnej rezerwacji jest wprowadzenie imienia i nazwiska rezerwującego, telefonu kontaktowego, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz wybranie typu pojazdu. Numer telefonu może być wykorzystywany przez firmę Franciszek Dubnicki Sp. z o.o. do celów zarządzania rezerwacją. Franciszek Dubnicki Sp. z o.o. nie będzie sprzedawać, wynajmować, przekazywać ani w inny sposób rozpowszechniać lub udostępniać Państwa Danych osobom trzecim spoza firmy Franciszek Dubnicki Sp. z o.o., chyba że jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami.
- Rezerwacja usługi mycia pojazdu jest wiążąca, jeżeli rezerwujący otrzymał potwierdzenie rezerwacji e-mailem lub/i sms’em.
- Warunkiem terminowego wykonania usługi jest przybycie na miejsce 15 minut przed umówioną wizytą. Każde spóźnienie powoduje, że termin rezerwacji przepada. Konieczne jest ustalenie nowego on-line lub z osobiście.
- Z uwagi na różnorodność pojazdów, które obsługujemy, a także ze względu na ich stan techniczny, terminowość usługi może ulec zmianie.
- Numer rejestracyjny pojazdu klienta, który nie pojawił się, bądź spóźnił na umówioną godzinę może być przy kolejnych próbach rezerwacji odrzucony przez operatora systemu.
Regulamin myjni ręcznej
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z myjni prowadzonej przez firmę Franciszek Dubnicki sp. z o.o. zwanych dalej klientami.
- Myjnia samochodowa świadczy usługi mycia i pielęgnacji pojazdów.
- Myjnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 oraz w soboty od 9.00 do 14.00. Zastrzegamy sobie prawo zmiany godziny pracy.
- Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku na stronie https://myjnia-koszalin.pl/wizyta/krok1 Podane ceny zawierają podatek VAT.
- Usługę wykonuje się po zleceniu pracownikowi myjni. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod numerem 602709613.
- Pierwszeństwo w obsłudze mają zamówienia złożone poprzez rezerwację internetową.
- Płatność za usługę w myjni następuje przed lub po jej wykonaniu, w kasie na terenie Salonu Renault i Dacia Dubnicki, gotówką lub kartą płatniczą. Dowodem zapłaty za usługę jest paragon fiskalny. Faktura VAT dotycząca usługi mycia wystawiana jest na życzenie klienta w formie paragonu z numerem NIP. Możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym po uprzednim ustaleniu warunków współpracy.
- Mycie pojazdów odpowiada standardowi mycia w ręcznych myjniach samochodowych.
- Pracownicy wyznaczone zadania wykonują z należytą starannością, mając na uwadze dobro klienta, stosowne regulacje i przepisy prawne.
- Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia, pracownik dokonuje szybkich oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
- Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia.
- Klient po wjeździe samochodu do myjni, przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia , zobowiązany jest wyłączyć silnik , włączyć bieg lub zaciągnąć hamulec ręczny, zamknąć okna oraz opuścić pojazd. W przypadku niezastosowania się do ww. zasad, myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
- Foteliki samochodowe zamontowane wewnątrz pojazdu, zostaną zdemontowane przez pracowników myjni. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogłoby nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu. Obowiązek w tym zakresie obciąża Klienta.
- W trakcie wykonywania usługi Klient zobowiązany jest opuścić teren myjni ze względów bezpieczeństwa.
- Po obejrzeniu pojazdu i wyjeździe z myjni reklamacji związanej z wykonaną usługą nie uwzględnia się.
- Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależnego wykonania usługi mycia. Zlecenie pracownikowi myjni przez klienta wykonania innych usług niż usługa mycia, w szczególności wprowadzenia pojazdu do myjni i wyprowadzenia pojazdu ze stanowiska, na którym wykonywana jest usługa mycia, następuje na ryzyko klienta, który w takim przypadku zobowiązany jest sprawować osobisty nadzór nad wykonywaniem takich usług.
- Myjnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w pojeździe, w tym wartościowe lub dokumenty np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty, biżuterię, itp. Obowiązek należytego zabezpieczenia tych rzeczy obciąża w pełnym zakresie Klienta.
- Myjnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem pary (dotyczy miejsc, gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony lakier, naderwane listwy plastikowe, wkłady lusterek uszkodzone, niewłaściwie zamocowane emblematy etc.).
- Oddanie przez klienta pracownikowi myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie mycia pojazdu jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
- Wszelkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się w siedzibie myjni przy ulicy Gnieźnieńskiej 81, w Koszalinie, telefonicznie pod nr 602709613 oraz na stronie internetowej www.myjnia-koszalin.pl.